Tema: Re: Rauginti kopustai
Autorius: A&G
Data: 2009-02-02 18:17:02
vat tas ir piktina, kad kazkaip dauguma per daug ispindejo ir ne pagal savo
pajamas, pas mus soduose kaimynai dar visai neseniai uzsisejo lysves zolyte,
tipo nx mums tos lysves, gyvensim kaip ponai, visko prekybos centruose yra,
atvaziuoja i savo "golfo" laukus ir ateina geretis musu lysvemis ir prasyt
koki buroka israut sriubai, gal si pavasari dauguma vel susikas lysves