Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: vedarinis
Data: 2014-11-26 16:24:08
1+1 popieriuj neatrodo toks baisiai didelis, bet aštrūs kampai vizualiai ir
ergonomiškai smarkiai padidina. MX4 tik centimetru trumpesnis, bet dydis kol
kas visiškai nekliūva. Xiaomi Mi4 šiaip būtų įdomu pačiupinėt. Pagaliau
kinai šiek tiek ragelių rinką normalizuos, nes mokėt bemaž po 2-3k už
flagshipinius htc ir samsungus kaip tais pereboras rodytis ėmė.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:m500bf$m22$2@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 24 Nov 2014 13:15:45 +0100, Bronco wrote:

> Tadu viskas aišku, ko čia taip mane skriaudžia :(

Kolega cia pripirko. Ciupinejasi puse organo, bet lopeta nepadoraus
dydzio jau.

--
kthxbai.