Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Korke
Data: 2014-11-18 11:46:17
man kaskart "uzsave'inta"pre-orderi atsidarius shiping'as patapdavo is
standart I express.  Paskutine diena tas pats standart nuo 10.99 iki 16.99
pabrango.
matysim, pirma zingsni suvirskino, dabar tik paypal'as idomu ar neatmes, nes
labai bijau. PP registruotas LT, siust noriu per Vokietija, Vokietijos
adreso PP saite ivest neleidzia (nes country ihardcodinta), per ebay.de
suvedus ji irgi kazkaip vokiskas adresas I PP nesuvaziavo (gal kad nieko
nebuvau iki tol ebay.de pirkes I sita adresa, nes UK adresai is ebay.co.uk
tai I PP kaip "alternative" tai suvaziave).