Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-18 17:50:06
On 2014-11-18 10:46, Korke wrote:
> man kaskart "uzsave'inta"pre-orderi atsidarius shiping'as patapdavo is
> standart I express.  Paskutine diena tas pats standart nuo 10.99 iki
> 16.99 pabrango.

Šito pabrangimo nepastebėjau. Surizikavau ir padariau back back,
nustačiau "Standart" ir užbaigiau preorderį. Lopeta kartu su siuntimu
kainavo €313,99 EUR.

> matysim, pirma zingsni suvirskino, dabar tik paypal'as idomu ar neatmes,
> nes labai bijau. PP registruotas LT, siust noriu per Vokietija,
> Vokietijos adreso PP saite ivest neleidzia (nes country ihardcodinta),
> per ebay.de suvedus ji irgi kazkaip vokiskas adresas I PP nesuvaziavo
> (gal kad nieko nebuvau iki tol ebay.de pirkes I sita adresa, nes UK
> adresai is ebay.co.uk tai I PP kaip "alternative" tai suvaziave).

Gal per Mailboxe.de? Aš jau seniai nenaudojau Paypale naujų adresų,
pastoviai siunčiu į tą patį adresą, kuriuo registruota ir kreditinė
kortelė ir PP adresai sutampa, tai nelabai galiu ką pakomentuot. Bet
teoriškai, tau gali ir užblokuoti, o gali ir praeiti, ypač, jei naudojai
gerai žinomą pašto persiuntimo tarnybą. Papasakok po to ar gavosi.