Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: egis
Data: 2014-11-13 10:09:07
na nzn, ilgai as laukiau to opo pakvietimo, nuo vasaros vidurio :D bet kai
jau sulaukiau pries pora savaiciu, is UK siustis  kaina jo ~1200 lt
nepasirode patraukli, lyginant su sony Z2, kury lietuvoj 200 lt brangiau
nupirkau ...  jei jau pirkt chinafouna, apart "flagsip killer" anas dar
turetu but but bent jau pigus... vienintelis privalumas- CM, bet labai
norint jy galima susidet ir y bet kury kita ...  Nes nu rimtai- jokiu kitu
privalumu nebematau ...
--

egis
E39 530dA '00