Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-13 02:22:59
Siaip as pakankamai pasitikiu gsmarena.com, ir jie turi tokia vat grazia
lentele:
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6214

Tai realus skirtumas turetu but ~25% Motorolos naudai. Zinoma, ne tragedija,
bet su salyga, kad kaip ir nieko netruksta, apart to, kad jau beveik 2.5
metu tas pats aparatas, prasmes downgreidui dideles nera :-)

Apskritai beda su tais telefonais, as labai megstu elektroninius zaisliukus
(ir hobis, ir profesija :-)), durnafonu laikais rasdavau prasmes kartais ir
maziau nei kas metus kazka naujo pasiimt, o dabar kuo toliau, tuo sunkiau
poreiki naujovem patenkint - geleziuku pajegumai daugeliu atveju net gerokai
per dideli (tiesa pasakius, kol kas dar nepasitaike situacijos, kur
Razr'iaus pajegumu man butu pritruke, o dabar jau daxujakoriniai ciut ne po
3GHz CPU kisami), ekranu augimas telefonus vercia lopetelem sniegui kast
(kuo ne potenciali funkcija - IP sertifikacija ir viena astri briauna ledui
nuo auto lango gramdyt :-)), desimtys bereikalingu datciku (visokie pulso
matuokliai, barometrai ir kita beleberda) ispudzio absoliuciai nedaro, tai
ir belieka is objektyviu kriteriju tik baterijos laikymo trukme, kur
progreso per paskutinius kelis metus yra +/- nulis, ka labai gerai
iliustruoja ir auksciau esantis linkas - po 2012 pradzioj pasirodziusio Razr
Maxx'o tik 3 aparatai per ta laika su <6" ekranais turi geresnius
rodiklius!!!

Uztai kaip jau pries kelias savaites vienos diskusijoj rasiau, ivertinus
visokius uzpisancius didziuju brandu vyjabonus a-la KNOX ir lockintus
bootloaderius ir tai, kad kitaicai i ~5" aparatus sukisa jau ir 5Ah
batareikes ir kyla mintis paziuret i ta puse, tik va niekaip neistaikau
keliu laisvesniu dienu, kad pasiskaitinet ar yra kas is tiesu verto tame
fronte, nes vien skaiciukais ir nuotraukom ten pasitiket negalima....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/