Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Korke
Data: 2014-11-12 17:28:19
nezinau kaip del kitu, bet po to kai N6 kaina paskelbe tai nelabai liko ka
bent jau protingos kainos prasme.
funkcionalumo man reikiamo - su moto g dvisimine puikiai gyvenasi, ir net
antros kartos moto g dvisimini atsargiai ziuriu, nes tas "pastorejes" jau,
todel jei jau "ot nexui delat' - ar pinigai kisene pleso" eiti >=5" galvoju,
kad OPO dar lieka visai protinga opcija.