Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 21:22:54
Jei atvirai, tai per labai sukastus dantis jis man turbut butu vienas is
pirmuju pasirinkimu siandien, jei jau butinai reiketu pirkt. Siaip G2 arciau
dusios butu (ciut kompaktiskesnis ir baterija ilgiau laiko matyt del ekrano
be kosTminiu ir nx reikalingu rezoliuciju), ale tos nelaimingos SD korteles
nebuvimas koja kisa...
Bet kokiu atveju, dar pakentesiu, gal kas nors ka nors pagamins man
itinkancio :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/