Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 20:11:43
Nu siaip ne tik taskai itakoja darbo laika, bet ir ekrano dydis (gi
galingesnis pasvietimas didesniam plotui reikalingas), o CPU daznis didesnis
dar nereiskia, kad tom paciom uzduotim atlikt reikia procui maksimaliom
apsukom varyt.
Siaip velgi pagal ta pacia GSM Arena pirmo MotoG (tiesa, vienaSIM'inio) su
2070mAh baterija Endurance Rating yra 54 val.

Siaip jo, labai neintensyviai naudojant tiketina, kad ir kokias 3 ar net 4
dienas istraukt gali, ale as mat prie savo Razr Maxx iprates, vis pasidairau
ar kas siuolaikinio geresnio baterijos laikymo atzvilgiu atsirade, tai taip
nieko padoraus ir nerandu, geresni ar +/- panasus tuo poziuriu aparatai (jei
ka, primenu, kad butinas kriterijus yra SD korteles ir pageidautina ne
lopeta, t.y. grubiai iki ~5" ekranu) gaunasi tik Sony Z2, Z3 ir Z3 Compact,
ale blet man tu Sony stiklines nugaros vezi varo, lyg negana butu jau feiso
(kaip jau esu rases, praktika rodo, kad visokios Gorilos dar nera garantas
to, kad net ir tvarkingai uzinant aparata jis nesusibraizys, o ir net
nedidelis bet "teisingas" stuktelejimas gali but su liudnom pasekmem).

Jau pora metu gausiai mane nervuoja Motorola - daro super aparatus (ir
techniskai pradvynuti, ir baterijos daznai super, ir isvaizda isskirtine,
pvz., dabartiniai ju flagmanai maip Moto Maxx arba dvynys Droid Turbo), bet
piktybiskai juos leidzia tik jankiu rinkoms, o po susimetimo skuduru su
Googlium dar ir SD korteles ismete...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

On 2014-11-12 17:44, Caponi wrote:
> Blyn, o tu nieko nepainioji?
> Nes sitas Galaxy Grand 2 visur deklaruojamas kaip turintis 2600MAh
> baterija

Ne, tiesiog taipindamas ne į tą klavišą pataikiau ir nepastebėjau. 2600
mAh turėjo būti. Matai, ekranas 720x1280, cpu 1.2GHz, o tokios spartos
telefonams 2600 mAh yra daug. Tą patį Moto G Dual SIM pažiūrėk, jei
gerai pamenu, ten 2100 mAh ir niekas nesiskundžia dėl jo darbo laiko...
Grand 2 tikrai labai gerai laiko bateriją. Patikrinta praktiškai.