Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 21:31:27
Tai kad bybi - Europoj parduodami tik ju eiliniai shyrpotrebai - nesakau,
kad tas pats Moto G kazkuo blogas, bet faktas tas, kad topiniai ir tikrai
labai idomus aparatai (kaip ir ankstesniam mano poste minetas Moto Maxx /
Droid Turbo aparatas su 3900mAh baterija ir tikrai issiskiriancia isvaizda)
oficialiai prieinami tik jankiams. Ir tai tesiasi jau ne pirmus metus...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

Aš irgi senas ir patyręs Motorolerių naudotojas :) Pasaulyje jas irgi
liaudis myli, tik kažkaip Lietuvoje visi jų atsisakė. Europoje tai jas
juk parduoda... Pvz. Vokietijoje visokiuose Mediamarktuose ir Saturnuose
jas pastoviai matydavau.