Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-12 23:08:32
Nu tai ir sakau, variantas puse bb. Va i tokia lopeta ikistu kokiu 4Ah
batareikie (visgi normaliai ar nenormaliai yra truputi daugiau nei 1 diena
supratimas pas kiekviena skirtingas :-)), tegu ir 1-2 mm storio saskaita,
imciau daug negalvodamas, uzmerkdamas akis ir i jau truputi per virsyjancius
mano komforto supratima gabaritus ir i sena religine nemeile LG :-)
Bet dabar diskusijos ta linkme tikriausiai test nera prasmes...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/