Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-13 00:07:12
OK, vaziuojam:

Po paskutinio krovimo likutis 34%, 111h ant akumo, 1:48 pokalbiu, 1:43
ekrano, 25 min grynos navigacijos, WiFi On, BT buvo gal kokias 2-3 val. per
sita laikotarpi, NFC nera, 4G irgi.
Tiesiogiai visai lygint gal ir negalima, visgi totaliai skirtingi aparatai,
bet bendros tendencijos aiskios - G3 baterijos atzvilgiu vienareiksmiskai
butu downgreidas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/