Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-11-13 10:09:30
na, kaip pažiūrėsi. Tie patys ekranai, aktualių modelių gausiai smagesni
nei MAXX'o. Visa kita aišku skonio ir poreikių reikalas :)

Kas gi link 5Ah baKterijų, kitaicai gali žadėt daug, bet reikia pažiūrėt
ar ten fiziškai tokia gali tilpt į deklaruojamus gabaritus ir svorį. Nes
jokių kosminių technologijų nėra, fiziškai visos batareikos pagamintos
iš to paties. Ardžiau čia vieną planšetę keičiau akumą, tai nuosekliai
sujungtos dvi celės po 3.5Ah ir užrašytą 7Ah baterijos talpa.... :D