Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-12 21:22:32
On 2014-11-12 19:11, Caponi wrote:
> Nu siaip ne tik taskai itakoja darbo laika, bet ir ekrano dydis (gi
> galingesnis pasvietimas didesniam plotui reikalingas), o CPU daznis
> didesnis dar nereiskia, kad tom paciom uzduotim atlikt reikia procui
> maksimaliom apsukom varyt.

Taip, pritariu. Tik reiktų atkreipti dėmesį, jog jų ekranų dydžiai
nesmarkiai skiriasi. Su sąlyga, jog ekrano dydžio skirtumas neženklus,
labiau įtakos akumui turės rezoliucija. Grand 2 nors ir turi truputį
didesnį ekraną, bet jo baterija yra pastebimai didesnė. O jei lygint su
naujuoju Moto G Dual SIM, tai ten iš viso ekrano dydis simbolinis - 5.0"
vs 5.25", o baterija talpesnė net 525 mAh, kas visiškai kompensuoja tą
ekrano skirtumą ir dar prideda budėjimo laiko.

> Siaip velgi pagal ta pacia GSM Arena pirmo MotoG (tiesa, vienaSIM'inio)
> su 2070mAh baterija Endurance Rating yra 54 val.

Tai DUAL SIM, be abejo, labiau mėgsta baterijas valgyt :) Be to, ten tie
testai, tai toks labai jau neaiškus dalykas.

> Siaip jo, labai neintensyviai naudojant tiketina, kad ir kokias 3 ar net
> 4 dienas istraukt gali,

Su tom baterijom tai taip jau yra, jei tik koks ~3100 mAh akumas
ingrūstas, tai ir ekranas didelis, ir cpu galingas ir rezoliucija FHD ar
dar didesnė, tai budėjimo laikas ne kiek nepadidėja.

praktika rodo,
> kad visokios Gorilos dar nera garantas to, kad net ir tvarkingai uzinant
> aparata jis nesusibraizys, o ir net nedidelis bet "teisingas"
> stuktelejimas gali but su liudnom pasekmem).

Aš tai kažkaip į tą reikalą per daug nesikoncentruoju, nes vienaip ar
kitaip, tenka apsauginį dėklą naudot. Pastoviai lakstau dviračiu, tai
jau kai iškrenta telefas, tai jokio tvirtumo korpusui gerai nesibaigtų
:) Va, Grand 2 jau kartą krito, bet visą smūgį absorbavo apsauginis
dėklas, o telefas liko sveikut sveikutėlis :)

> Jau pora metu gausiai mane nervuoja Motorola - daro super aparatus (ir
> techniskai pradvynuti, ir baterijos daznai super, ir isvaizda
> isskirtine, pvz., dabartiniai ju flagmanai maip Moto Maxx arba dvynys
> Droid Turbo), bet piktybiskai juos leidzia tik jankiu rinkoms, o po
> susimetimo skuduru su Googlium dar ir SD korteles ismete...

Aš irgi senas ir patyręs Motorolerių naudotojas :) Pasaulyje jas irgi
liaudis myli, tik kažkaip Lietuvoje visi jų atsisakė. Europoje tai jas
juk parduoda... Pvz. Vokietijoje visokiuose Mediamarktuose ir Saturnuose
jas pastoviai matydavau.

Juokas juokais, bet gali įvykti toks pokštas, jog Lolipop iš visų mano
įrenginių gaus... net sunku būtų atspėti kas, ogi, Motorola Defy+ :D
Kokių 4-ių metų senumo aparatas :) Jau skaičiau, jog tuoj bus CM11
custom rom'as lolipop jam :)

http://androidcommunity.com/motorola-defy-lives-up-to-its-name-still-alive-for-lollipop-20141111/