Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Rimas
Data: 2011-10-07 16:12:41
Nu galaxy s+ randu paiešką googlėj balsu, paskui yra softas (out of box
- Rinkimas balsu vadinasi) kur tipo Call john, Dial xxx, Redial, Open
Calendar. Čia parodo kaip pvz kai pasileidi tą programikę. Bet va kas
įdomiausia, veikia cenzūra :) Tipo rašau (sakau sms) - F*** you mother
f**** f*** off b**** - tai taip ir parašo su ***