Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-05 16:19:02
Ekrano dydis ir dizainas. Nenoriu pirkti tai, kas jau buvo.

Visas kitas savybes, kurios atsirado, aš traktuoju kaip natūralų progresą ir
būčiau labiau nustebęs, jei to nebūtų. Toxis teisingai viską surašė. Dabar
realiai parduodame tą patį telefoną, kaip naują.

Šituos atnaujinimus, kuriuos Apple pristatė turbūt kaip nerealius, reikėjo
išleisti be jokių ten didelių fanfarų kaip normalią ir natūralią įrenginio
evoliuciją. O tokius renginius pasilaikyti kažkam inovatyviam.

"Aladdin"  wrote in message news:j6hc73$cge$1@trimpas.omnitel.net...

O tu man atsakyk, kokios telefono gelezies savybes butu pastumeje tave link
jo pirkimo? Tik ekrano
dydis ar dar kas?