Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Ramaas
Data: 2011-10-06 07:54:13
tai pirk Samsung Galaxy SII ekranas 4.3" ir kaina mažesnė bus
ar navarotu jame tau per mažai ar nepatinka, kad tai samsungas o ne
iPhone.

R.

"bat0nas"  parašė naujienų news:j6hkem$rp1$1@trimpas.omnitel.net...

Rezoliucijos prasme - teisus. Telpa daugiau. Bet ekranas - mažesnis. Reiškia
turinys bus mažesnis (reikės daugiau pastangų įskaitant raides).

Na man reik didelio ekrano. Labai didelio. Lopetos, kaip čia kažkas parašė
:) Nesiruošiu turėti ir tableto ir telefono. Tad telefonas turi būti
didelis.

"Dainiushas"  wrote in message news:j6hhv2$n2n$1@trimpas.omnitel.net...

tai, kad to Touch rezoliucija kaip ir mažesnė nei apple, tai į pastarajį
tilptų daugiau :)

O šiaip, jei tokios problemos - ipad'as yra nu :)