Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-06 11:07:34
Tai kad pats iPhone 4 yra dydžio, kaip visi dabartiniai smartphone'ai.
Tačiau jo ekranas - žiauriai mažas. Pažiūrėk, kiek viso korpuso užima apačia
(kur home mygtukas) ir viršus.

"Aladdin"  wrote in message news:j6jf02$tcu$1@trimpas.omnitel.net...

Asmeniskai man dizainas labai net tinka ir patinka, manau ne vienas as taip
mastau. Del didesnio
ekrano irgi skonio reikalas, tikrai nesinori planseto kelniu kiseneje
nesiotis ir dziaugiuosi kad
ekranas pas ifona nedideja taip kaip pas samsung'a.

O is pristatymo kiek ziurejau, tai kaip daugiau maziau nerealus dalykai buvo
pristatyta Siri, ifono
kamera ir 7x spartesne grafika (bus galima megautis Infinity Blade 2:) )
Manau bent jau Siri ir
kamera tikrai galima pristatyti kaip kazka tokio, ypatingai Siri. Ir beje,
kur tu matei dideles
fanfaras, as kazkaip sakyciau kaip tik viskas kukliai buvo:)