Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: padugne
Data: 2011-10-05 20:56:27
On Wed, 05 Oct 2011 11:35:27 +0300, Aladdin wrote:

> Dar vertinti galima dualcore ir spartesne grafika, jauciu pasirodys kad
> ir 1GB atminties ten ideta, gal dar dviguba 3G antena. Manyciau patrauke
> i virsu ta ka reikejo patraukti, kad telefonas konkurencingas analogams

Tik kad visi tie patraukimai normaliam juzeriui yra visiskai px.
Dabartinis iphone ir taip nestabdo, RAM'o kiekis net nedeklaruojamas
(irgi totaliai px), kas del grafikos tai 3.5" ekrane tai jau daugiau is
serijos "bacause we can". Na gal 3 hardkore geimeriai-mazochistai ir
atras kokia nors geriau nurenderinta mazulyte detalyte.

O vatr esminiu dalyku nepatrauke. 3.5" siais laikais ir tokiam korpuso
dydziui jau nebe fengshui.

> butu, asmeniskai mane toks 4S pajegumas daugiau net negu tenkina, ka ten
> dar dvirati isradineti ir per galva verstis? Ka ten dar i ta iphone
> prikisti galima, kad virkauti apie 5 nebuvima?

Tiesiog apple eilini karta sukele priespardavimini aziotazha, tada jo
nepateisino ir dabar susirenka atitinkama savo fanboju reakcija. Kurie is
savo inovaciju lyderio tikejosi zymiai daugiau. Ne tik daugiau ar maziau
pasivyti, bet aplenkti.

--
kthxbai.