Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-05 13:10:33
na, ash po legendo nusau pasakiau, kad nekeisiu, kol neatsiras bent 1.6/1.8
dualcore'as su bent gigu ramo - kad jis man nestabdytu. Nes su savo greitumu
ash sugebu viska uzhgliuchint (pradedant kompus baigiant telefonus) ir mane
nervina kai reikia laukt... bet koks lagas;)
O jei tau ish telefono reikia skambuchiu ir zhinuchiu, tai sakychiau ne i ta
segmenta zhiuri