Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: padugne
Data: 2011-10-06 11:23:42
On Thu, 06 Oct 2011 08:40:17 +0300, Aladdin wrote:

> Asmeniskai man dizainas labai net tinka ir patinka, manau ne vienas as
> taip mastau. Del didesnio ekrano irgi skonio reikalas, tikrai nesinori
> planseto kelniu kiseneje nesiotis ir dziaugiuosi kad ekranas pas ifona
> nedideja taip kaip pas samsung'a.

Iphone pilnai galetu gerokai padidint ekrana nekeisdamas telefono
gabaritu. Jei zinoma ne konceptualios iOS problemeles.

> O is pristatymo kiek ziurejau, tai kaip daugiau maziau nerealus dalykai
> buvo pristatyta Siri, ifono kamera ir 7x spartesne grafika (bus galima
> megautis Infinity Blade 2:) ) Manau bent jau Siri ir kamera tikrai
> galima pristatyti kaip kazka tokio, ypatingai Siri. Ir beje, kur tu
> matei dideles fanfaras, as kazkaip sakyciau kaip tik viskas kukliai
> buvo:)

O ka tas siri? Valdymas balsu tam paciam androide yra jau 100 metu. Yra
ir PC jei kam reikia. Tik kazkaip niekam neidomu nes zmones nelabai nori
kalbetis su telefonu ar kompu. Nors pries koki 10 metu buvo nereliai
ishaipinti.
Kuom tas siri is esmes kitoks?

--
kthxbai.