Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: md
Data: 2011-10-06 10:16:52
On 2011.10.05 21:04, padugne wrote:

> Na zhinai, bletberio juzerio interfeisas tiesiog varo i nevilti...
> Technika beje irgi, interneto browseris visiska truba.

Kodel, browseris normalus webkitas, gal kiek pastabdo, bet renderina
normaliai. Cia kalbu apie Torch. Vat UI paradigma tai ten nostalgiska.

> Beje, gal zinai kaip ji permanentiskai isjungt? Turiu torch. Isjungiu,
> padedu i stalciu. Kita diena paimu - savaime vel isijunges. Jokiu
> zadintuvu ar seip dienotvarkes remainderiu ner.

Man buvo juokingas isjungimas - palaikai raudona mygtuka ir telefonas
sako "paspausk ka nors, o jeigu ne tai as tuoj issijungsiu" :D

Arba - idedu akuma, o jis pats pradeda bootintis.