Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Aladdin
Data: 2011-10-05 11:35:27
On 2011.10.04 22:29, padugne wrote:

> Seip bent jau as tai labiausiai vertinciau pailginta batarkes laikyma
> beigi nauja kamera. Jei ji tikrai tokia superql kaip jie pasakoja.
>
> O seip tai "meh", datempe iki konkurentu ir tiek. O ce abaliu fanbojai
> jau buvo issisvajoje kaip iphone5 nunesh visa pasauli...

Dar vertinti galima dualcore ir spartesne grafika, jauciu pasirodys kad ir 1GB atminties ten ideta,
gal dar dviguba 3G antena. Manyciau patrauke i virsu ta ka reikejo patraukti, kad telefonas
konkurencingas analogams butu, asmeniskai mane toks 4S pajegumas daugiau net negu tenkina, ka ten
dar dvirati isradineti ir per galva verstis? Ka ten dar i ta iphone prikisti galima, kad virkauti
apie 5 nebuvima?