Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: padugne
Data: 2011-10-05 23:07:22
On Wed, 05 Oct 2011 22:55:19 +0300, locked wrote:

> neponel, kuom tas senas HTC touch ypatingas?

Parasiau touch nors turejau omeny sense.

> http://www.gsmarena.com/htc_touch-1999.php o touchwiz visokius tai
> pramest gi galima, kad ir su kitu firmwaru. o siaip kas jame trukdo?

Man reikia smartfono o ne konstruktoriaus. Gi ne Windows Mobile.

Jei perku smartfona tai toki kad galeciau vartot be jokiu hackinimu,
rootinimu ir pan. Nes tie naminiai firmwariai paprastai atsinesa kruva
savu problemeliu su kuriom visiskai neturiu jokio noro terliotis.

touchwiz kaip ir sense paprasciausiai nevirskinu. Nepatinka man jie ir
tiek. Vanilla androido interfeisas man gerokai mielesnis. Jau nekalbant
apie greitus updeitus.

--
kthxbai.