Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: padugne
Data: 2011-10-06 11:18:09
On Thu, 06 Oct 2011 10:16:50 +0300, md wrote:

> Kodel, browseris normalus webkitas, gal kiek pastabdo, bet renderina
> normaliai. Cia kalbu apie Torch. Vat UI paradigma tai ten nostalgiska.

As cia testuodamas radau visokiu fokusu. Ir parenderina kartais nei i
tvora nei i mieta ir su zhabaskriptu pasitaiko kazkokiu fokusu. Pvz
kartais ima ir savaime sustoja.
Gal jie taip taupo resursus, bet jei reikia appso su pastoviais updeitais
tai truputi mirtina problema.

> Man buvo juokingas isjungimas - palaikai raudona mygtuka ir telefonas
> sako "paspausk ka nors, o jeigu ne tai as tuoj issijungsiu" :D

Taip.

> Arba - idedu akuma, o jis pats pradeda bootintis.

Tai logiska, as seip jau sakyciau pliusas komfortui. Bet kad (velnias
zino kada) ima butintis pats savaime tai jau neuzskaitau.

--
kthxbai.