Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Aladdin
Data: 2011-10-05 13:38:48
On 2011.10.05 13:10, bat0nas wrote:
> O ekranas?
> 3.5"? Man į dabartinį Touch HD 3.8" ne viskas telpa, ką norėčiau į ekraną sutalpinti. Bent ekraną
> galėjo padidinti pusę colio. Ir tai neišvengiamai būtų pakeitę dizainą.

Beje man 3.5 ekranas labai prie sirdies, gal del to ir nestresuoju, daugiau nenoriu o ir rezoliucija
viduje tikrai daugiau negu pakankama. Didesniems ekranams turiu planseta.

> O dabar sunkiai randu argumentų, kodėl 4S geriau už iPhone 4.
> Žiūrint į skaičiukus - geriau.
> Žiūrint į tai, ko man (nujaučiu, kad atstovauju masę) reikia iš telefono - dabartinis iPhone 4 ir
> taip daugiau nei pakankamas.

Nu man ir panasiai. As gal net ir apsidziaugiau, kad kazko super duper naujo neatsirado, be ko
neimanoma gyventi, galesiu ir toliau iki kito relyzo ramiai su ketvertuku gyventi, kuris labai
tenkina ir kazkur greziotis nestumia. O va 3G ir 3Gs savininkai gales ramiai keltis iki 4s, manyciau
tokiu irgi yra pakankamas kiekis. Be to amerikosams ir siri veiks, speju del to gali saviskius
ketvertukus i 4s keisti.