Tema: Re: IPhone 4S Lietuvoje
Autorius: Aladdin
Data: 2011-10-06 08:40:18
Asmeniskai man dizainas labai net tinka ir patinka, manau ne vienas as taip mastau. Del didesnio
ekrano irgi skonio reikalas, tikrai nesinori planseto kelniu kiseneje nesiotis ir dziaugiuosi kad
ekranas pas ifona nedideja taip kaip pas samsung'a.

O is pristatymo kiek ziurejau, tai kaip daugiau maziau nerealus dalykai buvo pristatyta Siri, ifono
kamera ir 7x spartesne grafika (bus galima megautis Infinity Blade 2:) ) Manau bent jau Siri ir
kamera tikrai galima pristatyti kaip kazka tokio, ypatingai Siri. Ir beje, kur tu matei dideles
fanfaras, as kazkaip sakyciau kaip tik viskas kukliai buvo:)