Tema: Re: „Paint.net“ vertimas
Autorius: ru_až
Data: 2012-02-05 18:18:54
Ne, „Filezillą“ vertė kažkas kitas.

(Aš neseniai dar verčiau „Musescore“, jei kam įdomu pabandyti..
http://raidynas.blogspot.com/2012/02/musescore-vertimas.html)

Dabar diskutavau su kolega versti ar ne RGB santrumpą.

Palikau neverstą argumentuodamas, kad fizikoje F (force) ar R (rezistor)
formulėse raidžių irgi vadovėliuose nelokalizuojame. Jų lokalizavimas
įneštų daugiau žalos nei naudos.

Kaip Jums atrodytų fotografijų apdorojimo programoje vietoje užrašo RGB
kuris beveik kiekvienam aiškus, užrašas RŽM ?

Dar svarsčiau sukti kairėn lyg ir aišku, bet tiksliau sukti prieš
laikrodžio rodyklę. Deja ilgesnis sakinys.