Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Rida
Data: 2012-06-02 15:11:33

> Kažkiek keičia - apie reproduktoriaus karjerą galit pamiršti, nebent labai
> kruopščiai rinksitės ypač įdomių ir retų kraujų šunį, ir visą šuns
> gyvenimą artimai ir nuoširdžiai bendrausit su šuns veisėju (kurį reikėtų
> rinktis dar kruopščiau negu patį šunį).

Na, žiūrint apie kokią karjerą galvojama. Jei galvojama, kad kergs
bedokumentines kales - "karjerą" gali ir nebloga padaryti. Nes pati,
nežiūrint į tai, kad mano jau senokai į pensiją išėjęs patinas ir tai
nurodyta svetainėje, skambučių vis susilaukiu. Vidutiniškai į mėnesį po
viena.

Beje, tuose veislynuose, su kuriais artimai bendrauju (čia galiu kalbėti
apie 3-4 veislynus), perkant šuniuką namams, sutartyje bus įrašytas punktas
apie kastraciją, nes kitaip neįmanoma. Pasimokiau ir pati. Šitiems
veislynams itin svarbu, kur, kaip ir kokioje šeimoje gyvens šuo, net jei tai
tik šuniukas namams.