Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: 70005
Data: 2012-05-30 21:28:33
"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
news:jq5l25$2d3$1@trimpas.omnitel.net...
> Aišku, galit suprasti tai ir kaip komercinius interesus. Tarkim, pasakot,
> kad perkat "namams", jums parduoda šuniuką, kuris žvaigždžių negaudys. O
> jūs apsigalvojat ir vis tiek tysiat jį į parodas, kur konkurentai pamatę
> šnibžda vieni kitiems į ausį "iš kur šitas urodas, ką katalogas rašo? aaa,
> iš veislyno X, nu bet ir nusiveisė, ką jie čia pardavinėja kaip
> parodinius..." Priešinga situacija - perkat perspektyvų šunį, nuvedat į
> parodą, konkurentai už ringo - "wow, iš kur šitas gražuolis, ką katalogas
> rašo? aaa, iš veislyno X, neblogai, neblogai, tobulėja, verti dėmesio
> [...]

O nebus taip, kad jei užsiminsiu apie galimą dauginimą, užsiprašys
atitinkamai daugiau, jau įskaičiavę mano pelną penkeriems metams į priekį?
Nekalbant jau apie visokius apipainiojimus sutartimi.

> Nesuprantat, kad veisėjui rūpi jo išaugintų šuniukų givenimas? Tai ir jums
> nelabai rūpės jūsų šuns gyvenimas.

:)
Man kažkodėl susidarė įspūdis, kad veisėjai, panašiai kaip „perekūpai“,
labiau myli pinigus nei tai, kuo prekiauja. Nors gal vienas kitam ir
netrukdo...:)

> Kažkiek keičia - apie reproduktoriaus karjerą galit pamiršti, nebent labai
> kruopščiai rinksitės ypač įdomių ir retų kraujų šunį

Kodėl? Didelė pasiūla?

> ir visą šuns gyvenimą artimai ir nuoširdžiai bendrausit su šuns veisėju
> (kurį reikėtų rinktis dar kruopščiau negu patį šunį).

O kaip jį reiktų išsirinkti nesekančiam šios srities? Ir ką rekomenduotum iš
minėtos veislės veisėjų?