Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-05-31 13:11:24
Nes norint turėti kokybę, reikia investicijų, ne mažesnių negu užsienio šalyse, o pelno nebus, nes pas mus nėra rinkos, šuniukų kaina maždaug trigubai mažesnė negu ten, ir paklausa ne kažin kokia. Parduoti į užsienį už daug pinigų - irgi neišeis kol neturi vardo. O vardas uždirbamas ne per kelias vadas, ir ne per kelerius metus.
Tarkim, praeina 8 metai nuo veislyno veiklos pradžios, jau kaip ir uždirbtas geras vardas, jau ir kokie švedai sustojo į eilę prie šuniukų, bet... 8 metų kalė jau neveisiama, nors ji gali dar pragyventi tiek pat metų. Ne tik kad neduodama pajamų, bet dar ir užimdama potencialios veisiamos kalės vietą. Paskui pasensta kita, trečia, ir ateina laikas, kad nebėra ką veisti. O veislynas - ne guminis. Šuo ne karvė, kurią galima paskersti, kai neduoda pieno.