Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-05-31 09:20:23
"70005" <70005@usa.net> wrote in message news:jq5osh$5p2$1@trimpas.omnitel.net...

> O nebus taip, kad jei užsiminsiu apie galimą dauginimą, užsiprašys
> atitinkamai daugiau, jau įskaičiavę mano pelną penkeriems metams į priekį?

Niekas jūsų teorinio pelno neskaičiuos. Perspektyvus šuniukas gali turėti didesnę kainą, negu neperspektyvus. O kas iš jo išaugs, veisėjas dar nežino.

> Nekalbant jau apie visokius apipainiojimus sutartimi.

Niekas jums neparduos tokio šuns, kuris ateityje turi šansų tapti paklausiu reproduktoriumi, nebent, kaip jau sakiau, aktyviai bendrautumėt su veisėju, ir be abejo, tokiu atveju būtų reikalinga sutartis. Bet ir tai manau jums nepavyks tokio šuns gauti. Eilinį gausit, jei netingėsit, tai susirinksit LT CH, gal ir aplinkinių šalių CH, ir tiek.

> Kodėl? Didelė pasiūla?

Rimtas veisėjas dėl jam įdomaus patino nuvažiuos ne vieną tūkst. km, arba atsisiųs spermą, o kam jam kažkoks eilinis patinas pašonėj? Jei net jį sudomins jūsų patino kraujai, tada jau geriau rinktis jūsiškio tėvą, kuris jau yra davęs aiškių palikuonių. Ne tokie rimti - "fabrikėlių" savininkai paprastai turi savo patiną, ir tik su juo kergia. Na, lieka vienas kitas, kuris sugalvojo sukergti kalę "dėl sveikatos", iš jų atsiras koks vienas, kuriam svarbiausi patino privalumai - maža kaina ir kaimynystė. Tai gal ir turėsit kelis tokius kergimus per visą šuns gyvenimą.

> O kaip jį reiktų išsirinkti nesekančiam šios srities? Ir ką rekomenduotum iš
> minėtos veislės veisėjų?

Aš tai tikrai jums nieko nerekomenduosiu, ir dar visus pažįstamus perspėsiu, kad šiuo metu yra asmuo, ieškantis šuniuko, kuris apie veisėjus atsiliepia šitaip: > Man kažkodėl susidarė įspūdis, kad veisėjai, panašiai kaip „perekūpai“,