Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: 70005
Data: 2012-05-31 10:39:00
"Daiva D." <ddaiva@mailasnetikras.lt> wrote in message
news:jq72j7$1ht$1@trimpas.omnitel.net...
> Niekas jūsų teorinio pelno neskaičiuos. Perspektyvus šuniukas gali turėti
> didesnę kainą, negu neperspektyvus.

Na, jei perku iš veislyno, tikiuosi, kad jis ir bus perspektyvus, o ne
„pažiūrėsim kas gausis“. Kitaip už ką permoku?

> Niekas jums neparduos tokio šuns, kuris ateityje turi šansų tapti
> paklausiu reproduktoriumi, nebent, kaip jau sakiau, aktyviai bendrautumėt
> su veisėju, ir be abejo, tokiu atveju būtų reikalinga sutartis.

Čia, kaip suprantu, irgi didelės meilės šunims, o ne nuosavai kišenei
įrodymas?:)

> Rimtas veisėjas dėl jam įdomaus patino nuvažiuos ne vieną tūkst. km, arba
> atsisiųs spermą, o kam jam kažkoks eilinis patinas pašonėj? Jei net jį
> sudomins jūsų patino kraujai, tada jau geriau rinktis jūsiškio tėvą, kuris
> jau yra davęs aiškių palikuonių. Ne tokie rimti - "fabrikėlių" savininkai
> paprastai turi savo patiną, ir tik su juo kergia. Na, lieka vienas kitas,
> kuris sugalvojo sukergti kalę "dėl sveikatos", iš jų atsiras koks vienas,
> kuriam svarbiausi patino privalumai - maža kaina ir kaimynystė. Tai gal ir
> turėsit kelis tokius kergimus per visą šuns gyvenimą.

Ok. Na, kaip ir minėta, tai ir nėra tikslas, bet patekus į šunų komercijos
pasaulį, nejučiom pradedi žaisti pagal jo taisykles.

> Aš tai tikrai jums nieko nerekomenduosiu, ir dar visus pažįstamus
> perspėsiu, kad šiuo metu yra asmuo, ieškantis šuniuko, kuris apie veisėjus
> atsiliepia šitaip: > Man kažkodėl susidarė įspūdis, kad veisėjai, panašiai
> kaip „perekūpai“,

O jūs, žiūriu, dar ir aršūs:) Ar tik nebūsiu pataikęs...

Tikrai, norint, kad draugas būtų veislinis, reikia nemenko moralinio
pasirengimo:/