Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-01 13:17:19
Bet tai kaip galejo - gainasi, kad dabar jus pervien su tais kraugeriais,
kurie viska tik del pinigu?

"Daiva D."  wrote in message news:jq9vg8$tl3$1@trimpas.omnitel.net...

Jei čia apie tą seną istoriją, kai Kika apskundė LKD dėl draudimo
pardavinėti šuniukus zooparduotuvėse, tai baigėsi tuo, kad LKD sumokėjo
baudą, panaikino draudimą, ir atnaujino draugystę su Kika, kas manęs visai
nedžiugina.