Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-05-31 12:06:53
"70005" <70005@usa.net> wrote in message news:jq7alv$cbo$1@trimpas.omnitel.net...

> "Daiva D." <ddaiva@mailasnetikras.lt> wrote in message
>
> Pavyzdys tinka. Nors vistiek sunkiai suprantu, kam tam šuniukui titulai, jei
> iš jo nesiekiama uždirbti. Nebent sutartis įpareigoja. Ar pripažinimas kokiu
> nors čempionu tiesiogiai įtakoja jo sveikatą, gerbūvį, gerą nuotaiką? Man
> atrodo, kad tik šeimininkų ir šitų gi... veisėjų:)

Šeimininkams patinka parodos, šuo gražus ir nesunkiai gauna titulus, tik tiek. "Štiems gi... veisėjams" smagu, kad jų darbo rezultatas įvertinamas.

> Tai ko reaguojat taip nekonstruktyviai, užuot argumentuotai įrodžiusi, kad
> veisėjai nėra tiesiog vertelgos, užsidirbantys didelius pinigus iš tegu ir
> hobio? (O kad jie daugiau nei pakankami „išlaidoms padengti“, galima
> įsitikinti perėjus per automobilių stovėjimo aikštelę prie bet kurios šunų
> parodos)

Kodėl turėčiau kažką įrodinėti? Jūs tvirtinat - jūs ir įrodykit. Tiesa, neatmetu galimybės, kad tie, su kuriais jūs bendraujat, tokie ir yra. Aš su tokiais nebendrauju, o juo labiau - nepirkčiau iš tokių.
(apsimelavau - kartais tenka bendrauti. LKD konferencijose. Tarp LKD klubų vadovų irgi yra tiesiog vertelgų).

Didžioji dalis parodų dalyvių net nėra veisėjai. Tiesiog turi šunį ir dalyvauja parodose. Jų automobiliai stovi toj pačioj aikštelėj.
Pvz., taksų klube yra 35 nariai. Visi aktyviai dalyvauja parodose. Iš jų - tik 4 veislynai. Per pastaruosius dvejus metus dviejuose iš jų nebuvo nei vienos vados, trečiame - viena vada (vienas šuniukas), ketvirtame dvi vados (du ir keturi šuniukai, vienas iš jų brokuotas ir atiduotas nemokamai).

Pažįstu daug veisėjų. Nepažįstu nei vieno, kuris užsidirbtų pragyvenimui iš veisimo.