Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: bzik
Data: 2012-05-31 10:20:35
Pažįstu 5 šunų veisėjus ir 1 kačių. Nė vienas to nedaro dėl pragyvenimo, nes turi kitus šaltinius. Visgi 2/3 veisimą priskirčiau komerciniam, nes gyvūnai susirinko minimalius titulus, ir dabar kartą metuose turi palikuonių. Kiti yra fanatikai, kuriems komercija atperka tik nedidelę dalį išlaidų - nuolatinis važinėjimas po parodas visoje Europoje, važiaviamas pas palikuonių partnerius (pvz. į Italiją, Švediją). Ir tokiu atveju atiduodant augintinį į naujus namus tikrai žiūri kokie žmonės perka, vėliau palaiko kontaktus. Mūsų veisėja iki šiol pasiskambina, paragina sudalyvaut parodoj ar klubiniam renginy, nors pirkinys buvo prieš 5m. Manykim, kad tai ryšių su klientais palaikymo sistema ir savo veislyno vardo kūrimas, tačiau vis tiek malonu :)