Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-30 18:53:16
Taves klausia kaip gyvens suo. Tu galvoji - o ble, neteisingai atsakysiu,
dar nepraduos, o ash labai noriu. Atsakei daugmaz - jis pasivaipe, tu jau
ant struzkiu ir maziau deriesi, bet kaip ir nenoromis tau parduoda. Aisku,
kad jau labai nesideri. Marketingo pagrindai.

"70005"  wrote in message news:jq5e05$ro8$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū už nuomones. Iš esmės taip ir maniau, kad po veislyno klausimu slypi
komerciniai interesai.

Kita vertus, irgi mačiau visur pabrėžiant, kad veisėjams svarbiausia, kas
bus šeimininkai. Šunis mėgstu ir suprantu, kad bendravimo būdas su jais
labai svarbus, bet tokio domėjimosi prasmės nelabai pagaunu. Koks jiems
skirtumas, kokia mano patirtis su šunimis arba kiek narių mano šeimoje?

Beje, kalba eina apie prancūzų buldogą, jei tai ką nors keičia.