Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Arj
Data: 2012-05-31 17:08:31
jei veisejai I tai kreiptu demesi - lietuvoj haskiu praktiskai nebutu galima niekam parduoti :)

"bzik"  parašė naujienų news:jq7anr$ce0$1@trimpas.omnitel.net...

Pernelyg jautriai reaguojat :) Asmeninės aplinkybės gali reikšti elementarias sąlygas, kurios
kažkuriai veislei nėra palankios. Tai gali būti elementarus įspėjimas savininkui, kad lūkesčiai
nepasiteisins ar bus problemų.
Esi darboholikas, o perki kokį skaliką ar kitą šunį, kuriam reikia ilgų, varginančių
pasivaikščiojimų. Dresūros klausimai (mažai veislei gali palikt savieigai ir bandyt auklėt pats, o
dideliam agresyviam savieiga gali baigtis liūdniau). Turi krūva mažų vaikų, o veislė nėra draugiška
vaikų atžvilgiu, nemėgsta triukšmingos aplinkos. Planuoji šunį laikyt lauke, o jis iš esmės yra
kambarinis. Kai kurie šunys mėgsta kaukt, o gyveni bute tarp pensininkų. Katinas gausiai plaukuotas,
o esi  pedantas, kuriam dulkelė trukdo :) Ir t.t.