Tema: Re: Kilmingo šuns pirkimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-05-30 20:23:17
"70005" <70005@usa.net> wrote in message news:jq5e05$ro8$1@trimpas.omnitel.net...
> Ačiū už nuomones. Iš esmės taip ir maniau, kad po veislyno klausimu slypi
> komerciniai interesai.

Aišku, galit suprasti tai ir kaip komercinius interesus. Tarkim, pasakot, kad perkat "namams", jums parduoda šuniuką, kuris žvaigždžių negaudys. O jūs apsigalvojat ir vis tiek tysiat jį į parodas, kur konkurentai pamatę šnibžda vieni kitiems į ausį "iš kur šitas urodas, ką katalogas rašo? aaa, iš veislyno X, nu bet ir nusiveisė, ką jie čia pardavinėja kaip parodinius..." Priešinga situacija - perkat perspektyvų šunį, nuvedat į parodą, konkurentai už ringo - "wow, iš kur šitas gražuolis, ką katalogas rašo? aaa, iš veislyno X, neblogai, neblogai, tobulėja, verti dėmesio šunys..."

> Kita vertus, irgi mačiau visur pabrėžiant, kad veisėjams svarbiausia, kas
> bus šeimininkai. Šunis mėgstu ir suprantu, kad bendravimo būdas su jais
> labai svarbus, bet tokio domėjimosi prasmės nelabai pagaunu. Koks jiems
> skirtumas, kokia mano patirtis su šunimis arba kiek narių mano šeimoje?

Nesuprantat, kad veisėjui rūpi jo išaugintų šuniukų givenimas? Tai ir jums nelabai rūpės jūsų šuns gyvenimas.

> Beje, kalba eina apie prancūzų buldogą, jei tai ką nors keičia.

Kažkiek keičia - apie reproduktoriaus karjerą galit pamiršti, nebent labai kruopščiai rinksitės ypač įdomių ir retų kraujų šunį, ir visą šuns gyvenimą artimai ir nuoširdžiai bendrausit su šuns veisėju (kurį reikėtų rinktis dar kruopščiau negu patį šunį).