Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: FurFur
Data: 2012-02-07 22:39:38
kuo toliau tuo labiau pizdiozu smirdi.. nesuvoki kad "izymus zmones laidas
vedantys" cia pazysta ne ish teliko o asmenishkai? visu laidu apie sunis ir
gyvunus? tu ahujiel taip pyzdet..

"Ramaas"  wrote in message news:jgp15o$kcv$1@trimpas.omnitel.net...

Daiva D
O tu galvoji, kad tas zmogus ims ir girsis visiems net artimam zmogui
kuris praso niekam neskelbt, nori kad butu konfidiancelu tik tarp musu.
Niekada neprisipazins tas zmogus kad perka is cia suniukus net jai jam
uzsiminsi
"ei ar ne tu cia buvai, viens is jurbarko rase newsuos, kad izimus zmogus
buvo atvaziaves pirkt
vada :) tugi laida apie givunus vedi"

R.

"DaivaD."  parašė naujienų news:jgo06e$ok4$1@trimpas.omnitel.net...

Ai, nu net nejuokinga, kai taip durnai meluojat.
Dvi TV laidos yra, "Mūsų gyvūnai", veda R. Plumpienė, ir "Keturkojis Šou",
veda Skaiva. Skaiva tikrai nesupirkinėja nei
"mopsų", nei kitokių dvornių, o jos veislynas tik neseniai užregistruotas ir
nėra įžymus, nes dar nėra pardavęs nei vieno
šuniuko. Plumpienė neturi jokio veislyno. Abi jos niekad gyvenime neaugino
mopsų.
Arba įrodot, kad šuniukus tikrai pirko LKD veislyno savininkas/savninkė, ir
kad tikrai padirbo dokumentus (o aš pati
užsakinėju LKD savo klubo narių šuniukų dokumentus, ir žinau, kad toks
padirbinėjimas neįmanomas), arba prisipažįstat, kad
apsimelavot ir apšmeižėt žmones.
Yra prekeivių, kurie supirkinėja ištisas vadas, ir veža į užsienį, labai
gali būti, kad padirba jų veterinarinius dokumentus,
kad anksčiau galėtų išvežti. Nieko nuostabaus, kad visokios stasės neskiria
kilmės dokumentų nuo skiepų paso. Ir dar apie
sukčiavimą kažką kliedit, kai patys visą vadą atiduodat perpardavinėtojams,
kas yra pats žemiausias poelgis, kokį tik
veisėjas gali padaryti su savo veisimo šuniukais. Fui.