Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-02-07 18:02:33
Milijonai šunų gyvena su blogu sąkandžiu, ir nesuka galvos. Netvirtinsiu, kad visai nėra problemos, nes esant netaisyklingam sąkandžiui ant dantų labiau kaupiasi apnašos ir dantys labiau genda, bet kad reikėtų kažką brūžint - tai nebent aštrios pieninės iltys traumuoja dantenas, nu tai paėmei replikes ir nukirpai aštrų galiuką, ir tiek tos bėdos... Tik parodoms ir veisimui su blogu sąkandžiu netinka.
Kokio amžiaus šuo, ar dokumentuose neįrašyta "Veislės brokas", ar pasirašyta pirkimo-pardavimo sutartis, ir šiaip ką sako veisėjai dėl sąkandžio ir displazijos? Šiaip norėčiau tą sąkandį pamatyt. gal atsiųstum foto?