Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Era
Data: 2012-02-06 11:29:44
Va cia tai kyso ausys. Perpardavinetoju ir daugintoju. Iskart pareiskiu -
veislyno neturiu ir neveisiu. Uztai turiu sena bedokumentine sunyte, kuri
serga displazija. Ar Jus bent isivaizduojat kiek kainuoja vaistai ir
papildai ? Matyt nelabai ... O kazkada irgi galvojau, kam man tie popieriai
.... Atsikandau. Per metus isleidziu vaistams tiek, kad galeciau labai
neprasta suni sveiku tevu nusipirkt... Taigi, nebukit mulkinami ir
pasimokykit is svetimu klaidu, kad nereiktu is savu mokytis. bet ka as cia
... kol patys nenudegs, tol gins daugintojus ir perpardavinetojus