Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Ramaas
Data: 2012-02-06 19:17:31
kaip neapsimoka? pirkt pasiderejus uz 600lt uz vnt o parduot uz 600 euru
su visais popieriais kokiu tik reikia neapsimoka?

R.

"Daiva D."  parašė naujienų news:jgp1ij$kv7$1@trimpas.omnitel.net...

Man tai toks pasiūlymas prilygsta pasiūlymui apvogti ką nors.
Padirbti įmanoma, tačiau to padirbimo kaina būtų didesnė negu perkant nomaliai registruotą vadą, taip kad - visiškai
neapsimoka net ir sukčiams.