Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: BigM
Data: 2012-02-07 09:48:19
O! dar priminei. Po pirkimo apsilankius pas veterinarus paaiškėjo, kad to
labradoro apatinis žandikaulis per trumpas ir gali būti, kad dantis kai
kuriuos reikės trumpint ar pan. :)

Žodžiu, neginu pilnai tų apsižioplinusių pirkėjų, nu bet ir pardavėjų
pareiga būtų apie tai informuot aiškiau, nes abejoju ar ta sąkandžio
problema tikrai nebuvo matoma jau gimus. Nu bet yra kaip yra, žmogus pirko
ne veisimui, tai išgyvens, ale su gydymu jau tiek problemų apturėjo, kad
klausimas ar daugiau šunų norės turėt :)