Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-02-06 18:05:59
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:jgod43$i3f$1@trimpas.omnitel.net...

> O pirko tai kilmingą, su dokumentais! ir kur tie kinologai, kurie išdavė
> blyn šleivam šuniui kilmės dokumentus? kodėl nesubrokavo? kas kaltas?

Nu vat žiūrėk, mano šuniukų aktavimo patirtis dar nėra didelė, bet vis
dėlto.
Taigi, patikrinu spalvą, sąkandį, suskaičiuoju dantis, pažiūriu ar nėra
išvaržų, išplikimų, sudėjimą, bendrą kondiciją. Tėvai aiškūs, jų dokumentų
kopijos yra, čipavimo pažymos yra, kergimo aktas užpildytas tvarkingai.
Vienas šuniukas turi įgimtą uodegos lūžį - čia viskas aišku, į dokumentus
rašom, kad brokas. O kitas šuniukas buvo pasigavęs kažkokią odos infekciją,
buvo gydomas stipriais vaistais, dabar dydžiu atsilieka nuo kitų, turi dar
pilnai neužaugusią išplikusią vietą. Gali būti, kad turės silpnesnį
imunitetą negu kiti. Ar tai brokas? Jokiu būdu ne, ir jei įpieščiau broką,
tai galėčiau turėti rimtų nemalonumų. Šiuo atveju veisėja - padorus žmogus,
šuniuką atidavė naujiems šeimininkams nemokamai, sutaryje pažymėdama, kad
jis netinakams veisimui. O turėjo pilną teisę to ir nedaryti. Šuniukas
gražiai sudėtas,m energingas, ir joks ne brokas.