Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-02-07 18:07:33
Nupiešt tai nesunku, jei žmogus tokių dokų niekur nenaudos, tai taip ir liks įsitikinęs, kad turi dokumentus :)
Bet žmogus juk sakė "bus visi popieriai, is parodu, veterinarijos , kilmes dokumentai
beja ne bet kokia kilme bus irasyta", tai taip suprantu, kad eina kalba apie tikrus dokumentus :) Kilmės tai nesukursi, visi protėviai yra duomenų bazėj.