Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-06 12:13:12
Deja, didelę problemą matau tame, kad žmonės kažkaip nesupranta, jog
perka gyvą daiktą, o ne mašiną, ir todėl dokumentai yra ne 100%
garantija, o tik (mano supratimu dėl įvairių priežasčių DAUG) didesnė
TIKIMYBĖ įsigyti sveiką gyvūną. Todėl visada bus "kilmingų" nesveikų
gyvūnų ir puikios sveikatos "dvorniaškų". Ir dauguma yra linkę garsintis
sėkmės istorijomis, o nesėkmės atveju kenčia ir tyli.
Nu arba "išverčia" taip, kad atrodytų viskas gerai- pvz. teko neseniai
išgirsti nuomonę, kad normalus katės amžius juk šiaip ar taip 4-5 metai...