Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Ramaas
Data: 2012-02-05 13:42:53
deja prase neviesint ta izimaus veislyno savininke ir TV laidos vedeja, bet stase neatlaikius mane imformavo o as
cia parasiau.
Tokio sukciavimo dar nesu mates kai papigiai superkami tokiu izimiu veislynu savininku, padaromi dokumetai ir
viskas kita ko nebuvo pries ir po suniuku atsiradimo apeinant datas.

R.

"Daiva D."  parašė naujienų news:jgjm2l$l42$1@trimpas.omnitel.net...

Ane, ir kas gi toks veda šunų laidas ir dar užsiima šunų veisimais? Nu nežiūriu TV, tai nežinau. Prašom apšviesti.