Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-02-06 17:55:12
Nu laba diena Mindaugai, o tai kokiu būdu dėl displazijos turėjo subrokuot
:))) Ar galvoji, kad aktuojant šuniukus, juos reikia po rentgenu kišti, ir
būtinai pas Vaitkų, Kvalkauską arba Jakovą (nes tik jų diagnozė patikima).
Pirkėjui reikia žiūrėt tėvų tyrimų rezultatus, ir senelių, ir prosenelių, ir
vis tiek yra rizika, nes tai yra veislės problema, niekur ji nedings. O
toliau jau - kaip sutarty numatyta.