Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: BigM
Data: 2012-02-06 14:15:19
Sutinku. Pirkėjas irgi turėjo ne vien emocijomis vadovautis, bet ir
pasidomėti, galiausiai pasikonsultuoti su kinologais ir su jų pagalba
išsirinkti. Kaip visuomet, sunku apibrėžti ribą, kai žmogų tiesiog
turėtų/privalėtų informuoti, kad šis šuo yra padidintos susirgti rizikos ir
kiek pats nepatyręs žmogus privalo išsiaiškint.